Noen som gleder seg til WM her ??

For alt som har med seiling å gjøre

Noen som gleder seg til WM her ??

Innlegg ronnyt » Tor Jul 14, 2011 10:04 am

Jeg er begynt å bli skikkelig gira på turen til Ålesund og vi kommer nok tidsnok opp til å få med oss AIC også :D Blir spennende dette. Håper at vi skal få så lite vind at jeg kan seile fra dere med min Sobstad fokk anno forrige århundre :lol: ( spøk ) Ærlig talt så håper jeg på stabile vindforhold og mellomvind. Må vel finne frem litt bly å legge i kjølen også. Nå mangler bare noen timer på sjøen slik at vi kan stille litt bedre rystet til mesterskapet. Dette blir morro :!:
Bilde
Site Admin
ronnyt
Site Admin

Re: Noen som gleder seg til WM her ??

Innlegg Micro Midas II » Søn Jul 17, 2011 8:55 am

Ser frem til dette Ronny!! Blir litt flaut å bli forbiseilt av Sobstad fokken din da.......!
Bjørn Ole
NOR 131
Micro Midas IV
Brukerens avatar
Micro Midas II

Innlegg Micro Midas II » Tir Jul 19, 2011 7:48 am

Hvordan ligger det an i Ålesund ang. "blesten" rundt VM. Har det vært noe i Sunnmørspostel o.l I tilfelle så send meg en link så er jo dette mat til hjemmesiden!
Bjørn Ole
NOR 131
Micro Midas IV
Brukerens avatar
Micro Midas II

Innlegg Tom Lauritz » Tir Jul 19, 2011 8:46 pm

ja, plutselig gler eg meg! :-)
Tom Lauritz
Tom Lauritz

Innlegg Inge A » Fre Jul 22, 2011 9:56 pm

Rett før VM blir det lagt ut et bilag i Sunnmørsposten på 14-16 sider ang. VM. Vi har allerede hatt en kveld der vi var 9 båter på vannet, kun for å ta bilder av båtene i forskjellige situasjoner.
Slik det ser ut nå, så vil dette bli et VM som både publikum og deltagere kan glede seg til. Jeg er snart ferdig med ferien,men jeg har hele tiden hatt VM i tankene, så nå er det bare å komme seg hjem for å ta "fin pussen". Jeg vet at VM-komiteen i Ålesunds Seilforening har gjort sitt ytterste for at dette skal bli et VM vi alle skal se tilbake på i ettertid med glede. - Så kjære deltagere og ev.følge, GLED DERE. :-).Dette blir en fest.

MVH.
Inge Almås, Klasse kaptein for 2.4 gruppen i Ålesund Seilforening.(NOR122)
Inge A

Innlegg Micro Midas II » Lør Jul 30, 2011 7:28 am

Flott omtale på www.seilmagasinet.no
Bjørn Ole
NOR 131
Micro Midas IV
Brukerens avatar
Micro Midas II

Innlegg Micro Midas II » Søn Aug 21, 2011 7:11 am

Takk til Ålesund Seilforening for et vellykket arrangement!!! Jeg har kost meg en hel uke i Ålesund, masse seiling og masse sosial omgang med 2.4mR seilere!! Opplevelse for livet!!!

Det ble en dramatisk slutt for båten min, så jeg avventer dommen fra takstmannen... Det blir uansett ikke seiling i høstsesongen med NOR 116.. :roll: Stort hull i bb baug, avrevet dekk i baugparti samt store deformasjonsskader i baugseksjonen fra vantinnfestningen og forover... Det er litt krefter i sving når 2 båter møtes på slør før start :!: Bare god pumpekapasitet gjorde til at ikke Micro Midas II ligger på bunn i Valderhaugfjorden nå. Store biter av oppdriftsblokken i baugen forsvant, og jeg satt opp til bjellene i vann og pumpet hele veien inn til havn :o
Bjørn Ole
NOR 131
Micro Midas IV
Brukerens avatar
Micro Midas II

Innlegg Jan-Atle » Man Aug 22, 2011 8:38 am

Gaffatape har jeg hørt er en sikker vinner i slike situasjoner. :-)
Jan-Atle

Gå til Seilforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest